Yaşam

MediaMarkt Türkiye depremden etkilenen çocuklara yönelik yaratıcı drama atölyesi düzenledi

MediaMarkt Türkiye, Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV)

Çocuklarla iş birliğiyle hayata geçirilen ‘Eğitimle Güzelleşiyor’ projesi kapsamında, depremden etkilenen çocuklara yönelik Gaziantep’te Taş Kağıt Makas Atölyesi ile özel yaratıcı drama atölyesi düzenlendi.

Sosyal sorumluluk bilinciyle hareket eden MediaMarkt, deprem felaketinden etkilenen bölgelere uzun vadeli ve sürdürülebilir destek sağlamaya devam ediyor. Taş Kağıt Makas Atölyesi’nin kurucularından Ceyda Düvenci, ekim ayında başlattığı ‘Eğitimle Güzelleşiyor’ projesinin modülü olarak Gaziantepli çocuklarla buluştu. Ceyda Düvenci çocuklara kitap okuduktan sonra depremden etkilenen çocuklara yönelik grubundaki yaratıcı drama eğitmeniyle drama atölyesi düzenledi. Gaziantep’te Tasarım Mucitleri Ateşböceği’nde gerçekleştirilen atölyede çocuklara kendilerini ifade etme, anlama ve duygularını paylaşma fırsatı sunarak sanatsal terapi ortamı sağlandı.

MediaMarkt, ‘Eğitimle İyileşiyor’ projesiyle 4 adet tam donanımlı Ateşböceği eğitim tırı, 1 Hayal Gezgini, 1 Bilim, 2 Bilişim ve Tasarım Mucidi ile çocuklarla buluşuyor. Bilişim ve Tasarım Mucitleri Ateşböceği’nde çocuklar, kodlama platformları ve robotik setlerle algoritmik düşünme, tasarım ve kodlama becerilerini geliştirirken, Dream Traveller Firefly’da sanatsal bilgi ve beceriler kazanarak yaratıcılık, sorumluluk ve takım çalışması gibi yaşam becerilerini güçlendiriyorlar. Bilim Ateşböceği’nde ilkokul çocuklarına bilimin temelleri öğretiliyor, bilimsel düşünme ve problem çözme becerileri kazandırılıyor.

‘Eğitimle Daha İyi’ projesindeki her Ateşböceği, çocukların eğitimlerine ve kişisel gelişimlerine farklı şekillerde katkıda bulunarak sosyal başarıya ulaşmalarına yardımcı olmayı amaçlıyor. Ceyda Düvenci liderliğinde gerçekleştirilen drama atölyesi, bu hedef doğrultusunda çocukların duygusal zeka ve ifade becerilerinin geliştirilmesi yönünde önemli bir adımı simgeliyor.

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’nın (TEGV) MediaMarkt Türkiye sponsorluğunda gerçekleştirdiği 4 Ateşböceği eğitim tırı, önümüzdeki dört yılda ikinci ve sekizinci sınıf arasındaki 24 bin çocuğa ulaşmayı hedefliyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu